duminică, 24 mai 2009

Campionatul judetean de patinaj-viteza role Cluj 2009


SCOPUL: promovarea practicării patinajului viteză pe role, verificarea nivelului pregătirii patinatorilor juniori și copii, selectarea unor tineri nelegitimaţi pentru practicarea patinajului viteză pe role.

DATA ŞI LOCUL: 23 Mai 2009, ora 17,30 – Pista de role Cora, situată in zona tronsonului 17-19 din parcarea Hypermarketului Cora din Cluj-Napoca.

PROBELE: masculin şi feminin: 200 m, 500 m, 1000 m, individual şi 1200 m ștafetă

PARTICIPANŢI: sportivi legitimaţi Copii III, Copii II, Copii I, Juniori III, Juniori II și Juniori I, născuți în anii 1999 – 1992, precum şi sportivi nelegitimaţi

Un comentariu:

  1. sunt o fost patinatoare de viteza de la sibiu. Am si eu o intrebare: campionatul national de patinaj viteza pe role 2009 cred ca are loc in august prin 20 si ceva ... as putea sa stiu si eu cand si unde exact? mi-ar face mare placere sa mai vad si eu o competitie pentru ca n-am mai vazut de foarte mult timp si mie dor. :)

    RăspundețiȘtergere